Ladataan
Uutiset Elämänmeno Puheenvuoro Urheilu Näköislehti Kaupallinen yhteistyö Blogit Eurovaalikone

Uimahallin asiakastyytyväisyyttä selvitetään kyselyllä

Mänttä-Vilppulan kaupunki haluaa selvittää kuntalaisten tyytyväisyyttä Mäntän uimahallin palveluihin. Kysely toteutetaan sekä sähköisesti että paperilla. Sähköiseen kyselyyn pääsee Mänttä-Vilppulan kaupungin verkkosivuilta sekä kaupungin sosiaalisen median kanavien kautta. Paperisen kyselylomakkeen voi täyttää uimahallilla. Meidän uimahalli -kysely on avoinna vain yhden viikon. Kysely avautuu viikolla yhdeksän eli 25. helmikuuta–3. maaliskuuta. Kyselyyn toivotaan mahdollisimman paljon vastauksia. –Kysely on ainoa tapa selvittää, mitä palveluja kuntalaiset uimahallilta haluavat ja odottavat sekä millaista palautetta käyttäjät antavat uimahallin nykyisistä tiloista, toteaa Joanna Eklund , joka on yksi kyselyä toteuttavista tradenomiopiskelijoista. –Kyselyn kautta toimintaa voidaan kehittää, joten kyselyyn kannattaa vastata myös niiden, jotka eivät käytä uimahallia jostain syystä. Kyselylomakkeella on Eklundin mukaan parikymmentä kysymystä, joilla halutaan selvittää mahdollisimman laajasti uimahallin asiakastyytyväisyyttä. Kysymykset on laadittu yhdessä kaupungin liikuntapalveluiden edustajien kanssa. Aloite asiakastyytyväisyyskyselyn toteuttamisesta on tullut Tampereen ammattikorkeakoulun tradenomiopiskelijoille Mänttä-Vilppulan kaupungilta. Kyselyn käytännön toteuttamisen ja sen tulosten analysoinnin hoitavat Eklundin lisäksi hänen opiskelijatoverinsa Pauliina Jeger ja Petra Aronen .