Kymppi Mäntän terveyspalveluille

Kiireellisissä asioissa on apu aina löytynyt ystävälliseltä ja osaavalta henkilökunnalta.

Kirjoittaja antaa täyden kympin Mänttä-Vilppulan terveyspalveluille.

13.1. 10:48

Nimimerkki Pettynyt kansalainen (KMV-lehti 10.1.2023) oli täysin pettynyt terveysaseman palveluihin. Kirjoitus herätti monta kysymystä. Esimerkiksi millaisella puhelimella hän yrittää saada ajan ja kuinka hän asiat esittää.

Hoidan läheiseni ja itseni asiat. Nämä yleensä jo diagnosoidut asiat saan helposti hoidettua. Kun soitan ensiapuun tai päivystykseen, vastataan lähes heti. Ajanvaraukseen ynnä muuhun jätän soittopyynnön painamalla ykköstä. Ei aikaakaan kun tulee vastasoitto. Vastasoitto on tullut, vaikka en ole jättänyt soittopyyntöäkään.

Osion tuoreimmat

Luetuimmat

Mainos